Когато натиснете „Приемам“, ние поставяме бисквитки (включително и на трети страни), които не са технически необходими, за да Ви предложим едно удобно за използване онлайн съдържание, както и да подобрим нашите услуги, и да ги адаптираме още повече към Вашите интереси. Можете да оттеглите по всяко време Вашето съгласие за това тук. Технически необходими бисквитки поставяме дори и тогава, когато не натиснете „Приемам“.

За да проследи Вашето поведение като потребител, CLAAS използва и „Google Analytics“. Google обработва Вашите потребителски данни, за да предостави на CLAAS анонимни статистики относно поведението на потребителите. Google използва Вашите данни и за други свои цели (напр. създаване на профил) и обединява Вашите данни с данни от други източници. При необходимост Google съхранява Вашите данни извън Европейския съюз, напр. в САЩ, чрез Google LLC. Достъп до данните имат както Google, така също и държавни органи. 

Допълнителна информация ще намерите в нашата Декларация за поверителност.

приемам

Сервиз

Ние сме на разположение веднага и знаем какво трябва да се направи.


РАПИД КБ предоставя гаранционно и извънгаранционно сервизно обслужване на земеделска техника CLAAS и AMAZONE. Нашият капацитет и техническа обезпеченост ни позволяват да извършваме широка гама сервизни услуги, в това число ремонт, диагностика и зимна инспекция на машините както на място при клиента, така и в базите ни в страната. В периода на интензивна работа на полето дежурните ни екипи са на Ваше разположение с удължено работно време.

В случай на възникнал проблем, нашите обучени, опитни и отлично оборудвани техници бързо ще се отзоват и ще пристигнат на място при Вас. След като установим  техническата неизправност, ще осигурим доставка на необходимите резервни части и консумативи до Вас. Нашите висококвалифицирани сервизни услуги спомагат за повишаване на рентабилността на Вашата дейност.

Решаваме проблемите Ви на място. Дори и когато не ни виждате.

В случай че Вашата машина е оборудвана със системата CLAAS TELEMATICS, тя може да предава данни за местоположението и състоянието си през мрежата на мобилен оператор. Благодарение на тази функция, Вие ще имате пълна информация в реално време за всичко, което се случва с машината, а при необходимост от ремонт Вашият оторизиран сервиз може от разстояние да постави правилна диагноза и да изпрати сервизен техник на място с предварително подготвени резервни части. Спестявате време, благодарение на оптимизираните възможности на Вашата машина CLAAS.

Сигурността може да се планира: оптимизирайте сервизното обслужване с договор.

Пакетната сервизна услуга за удължена гаранция CLAAS MAXI CARE PLUS отговаря на Вашите индивидуални изисквания и предоставя максимална оперативна и ценова сигурност. С тази сервизна програма за Вашата машина избирате фиксирана ценова калкулация за евентуални ремонти. Така запазвате контрол над финансовото планиране на Вашето стопанство и не се налага повече да мислите за непредвидени разходи за ремонт.

Разчитайте на нас и за извършването на редовни технически прегледи. Предвид огромното натоварване, на което са подложени машините за прибиране на реколтата по време на кампания, е наложително редовното им обслужване, както и подмяна на износените части. Извършването на преглед непосредствено след кампания позволява да се установи започнало износване и да се открият скритите повреди.


Тук може да видите актуална информация за цените на нашите сервизни и транспортни услуги, както и да намерите контакти на представители на отдел Сервиз във всеки от нашите филиали.