Когато натиснете „Приемам“, ние поставяме бисквитки (включително и на трети страни), които не са технически необходими, за да Ви предложим едно удобно за използване онлайн съдържание, както и да подобрим нашите услуги, и да ги адаптираме още повече към Вашите интереси. Можете да оттеглите по всяко време Вашето съгласие за това тук. Технически необходими бисквитки поставяме дори и тогава, когато не натиснете „Приемам“.

За да проследи Вашето поведение като потребител, CLAAS използва и „Google Analytics“. Google обработва Вашите потребителски данни, за да предостави на CLAAS анонимни статистики относно поведението на потребителите. Google използва Вашите данни и за други свои цели (напр. създаване на профил) и обединява Вашите данни с данни от други източници. При необходимост Google съхранява Вашите данни извън Европейския съюз, напр. в САЩ, чрез Google LLC. Достъп до данните имат както Google, така също и държавни органи. 

Допълнителна информация ще намерите в нашата Декларация за поверителност.

приемам

Повече мощност, комфорт и интелигентност

Емисионният стандарт Stage V повишава производителността и комфорта при TORION

През юли 2020 г. CLAAS интегрира емисионен стандарт Stage V и при трите модела в средния ценови клас на серията колесни товарачи TORION. Във връзка с тази интеграция се променят ключови компоненти на задвижването, повдигащата кинематика и кабината. Освен това шестцилиндровият двигател на TORION 1511 вече осигурява значително по-голяма мощност.

Монтираният в TORION 1511 шестцилиндров двигател на DPS с висок въртящ момент в съчетание с предавателната кутия VARIPOWER предлага осезаемо повече динамика и тяга, особено за работа в силози.

Повече мощност и динамичност

С внедряването на емисионния стандарт Stage V на TORION 1511 е вдъхнат нов живот: 6,8-литровият шестцилиндров двигател от Deere Power Systems (DPS) е с мощност 138 кВт/188 к.с. съгласно ISO 14396 – повишение от 12% спрямо предходния модел, който е с четирицилиндров двигател и е с въртящ момент от 741 Nm (при 1 600 об./мин съгласно ISO 3046).

Задвижването VARIPOWER, чийто обем е увеличен с 23 процента до 105 куб.см, осигурява още по-голяма динамичност и подвижност за бързи товарни цикли, както и значително повече резерви при работа в силажната яма.

Мощностите на TORION 1410 също са увеличени – с 5 процента до 120 кВт /163 к.с., а мощността на TORION 1177 остава същата. Пречистването на отработените газове съгласно стандарта Stage V се осъществява при всички модели, снабдени с филтър за твърди частици (DPF), катализатор (DOC), SCR технология и външна рециркулация на отработените газове (EGR).

Интериорът и ергономичността на кабината вече са като на по-големите модели TORION 1812 и TORION 1914.

Мощен, интелигентен и удобен

Повдигащата кинематика е преработена с по-големи работни цилиндри на повдигащите рамене, благодарение на което товароподемността се увеличава с 20 процента (TORION 1410 и TORION 1511). Опционално предлаганата система за асистиране на водача SMART LOADING е с разширен набор от функции, което означава, че по-голямата мощност е съчетана с повече интелигентност. Тези функции включват система за програмируемо връщане на кофата, ограничител на височината на повдигане и дълбочината на спускане, както и автоматично спускане, ако кофата е наклонена назад, което е полезно при високоразтоварващата кофа. Системата позволява запаметяване на позиции на кофата за две различни дейности или за две различни кофи.

При моделите TORION 1177, 1410 и 1511 интериорът на кабината е адаптиран спрямо този на двете по-големи версии – TORION 1812 и TORION 1914. Новият сензорен терминал с 9-инчов екран и увеличен със 70 процента дисплей спрямо предходния модел е особено впечатляващ, а благодарение на високите цветови контрасти той може да се похвали с отлична четимост при всякакви условия на осветеност. Налично е и достатъчно пространство за допълнителни терминали или поставки за чаши. Подлакътникът е с нов дизайн и ергономично разположени бутони за улеснена експлоатация.

Предното стъкло също е променено – полетата на стъклочистачките и зрителното поле са увеличени, а операторите разполагат с повече пространство за краката – особено полезно в дълги работни дни. До шест LED светлини в задната част на кабината осигуряват повече светлина в задната част на машините за работа през нощта или при недостатъчна осветеност. Видимостта назад също е подобрена благодарение на новия защитен екран на охладителната система, който сега е по-плосък и е напълно интегриран в капака на двигателя и който ефективно поддържа чиста охладителна система.

Пълният пакет от налични допълнителни екстри включва и динамично управление – нова реактивна система за управление с джойстик за работа при по-ниски скорости (в допълнение към кормилото), нова напълно интегрирана система за претегляне и възможност за проследяване налягането на гумите.